Re: overclocking K6-2

Autor: Piotr Tomczak (sector_at_zapis.net.pl)
Data: Tue 22 Dec 1998 - 08:45:09 MET

Michal Pisarenko napisał(a) w wiadomości: ...
>Czy ktoś z grupowiczów posiada procesor K6-2 266 podkręcony na 300 z
>magistralą 100MHz? Ponieważ mam SIMM-y proc pracuje z ustawieniem 4,5x66,
>noszę się jednak z zamiarem kupna pamięci PC-100, ale nie wiem czy ten
>procesor będzie działać z taką magistralą?

Spox!

Mam taki procek i chodzi bez zajakniecia na 3x100.
Mialem pamiec 32 Dimm (nie BX) i chodzila na 100Mhz.
Roznica w niektorych testach miedzy pamiecia na 66Mhz i na 100Mhz wynosla
nawet 150-20%! wiec warto
+ roznica z predkosci szyny (100Mhz) + roznica w zegarze procka - gra warta
zachodu.

W wiekszosci plyt czestotoliwosc magistrali na jakies pracuja pamieci
ustawia sie niezaleznie od predkosci magistrali procesora, czyli: procek
3x100 a pamiatki na 66Mhz.

ps. kupilem 64MB DIMM i stwierdzam, ze na 32 MB wszystkie nowy programy
(gry) kozystaja wiecej z twardego dysku niz pamieci ram :o) - 64MB to
minimum dzis.
z pozdrowieniami..
Piotr Tomczak (sector) sector_at_zapis.net.pl
webmaster of www.zapis.net.pl
ICQ: 1726439