Czy ktos wie ? - może jestem glupi...

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Tue 22 Dec 1998 - 01:28:53 MET

Tadeusz Drabarek wrote:

 TD> OK, Extra.
 TD> Czyli teoretycznie mogę "włożyć " na moją kartę procesor 200MMX (bo
 TD> akceptuje ona maksymalnie 200MHZ oraz dopuszcza dwunapięciowe P55C)?

Możesz nawet 233. W takim przypadku ustawienie mnożnika na 1.5x jest traktowane
jak 3.5x.

Musisz tylko bardzo dokładnie przeczytać instrukcję do płyty, czy aby
przypadkiem nie ma tam uwagi, że P55C jest opcjonalne i wymaga np. wymiany
stabilizatora...

 TD> No jeśli tak, to ciekaw jestem czemu nie chcieli mi tego wymienić w
 TD> serwisie optimusa - ale kazali kupowac nowy komputer ???

A jak myślisz - co im się bardziej opłaca?

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl