Czy ktos wie ? - może jestem glupi...

Autor: Tadeusz Drabarek (tadrbk_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 21 Dec 1998 - 21:51:20 MET

Cześć, hej!

Chciałbym wymienic procesor w swoim komputerze - kupiłem go jakieś 2 lata
temu w optimusie (nie żałuję) - ale to był Pentium133. Teraz właściwie żadne
nowe gierki nie bardzo chcą chodzić.
Byłem z pół roku temu w opitmisue - i tam mi powiedzieli, że WYMIENIĆ SIĘ
NIE DA - trzeba kupowac nowy komputer!
WIEM ŻE TO BZDURY. W Instrukcji do płyty głownej (PCI PENTIUM TR4) napisane
jest:" Intel P54C and P55C (75MHz-200MHz)"
Zatem mozna! Mam tylko takie pytanko: Co to jest to P54C i P55C - domyślam
się, że to różne typy procesorów - ale jakie (czy może MMX??)
Wiem, że ta płyta (tak jest napisane w intrukcji) ,może dawać dwa rodzaje
napięcia tzn. inne dla IO i inne dla reszty? - Czy to wystarczy by podłączyć
MMX-a - a jeśli tak to jakiego. Ja byłbym szczęśliwy , gdyby dało się
włozyyć PENTIUM 200MMX.

O tych nowych PII to nawet nie myślę - nie bardzo mnie stać na wymianę
płyty.

    Pozdrawiam, życzę Wesołych Świąt
    i czekam....

Tadeusz Drabarek