Re: Ile kosztuje napisanie programu i jak szybko -

Autor: Jacek Kijewski (jacek_at_softomat.com.pl)
Data: Mon 21 Dec 1998 - 18:47:35 MET

On Sun, 20 Dec 1998, Expert wrote:

> Mam pytanie i prosbe.
> Czy nie ma inecie listy lub forum gdzie beda ludzie, ktorzy pisza
> programy za pieniadze i mozna im cos zlecic , a oni to zrobia, a nie
> beda tylko gadac.

Hmmm... Jakby to rzec. Jak im sie zaplaci, to zrobia i gadac za duzo nie
beda. Teraz: kto sa oni? Oni to sa firmy, chocby jednoosobowe, programisci
i studenci. Zalezy, z kim wolisz wspolpracowac.

> Moze ktos utworzy taka internetowa firme, w ktorej na zlecenie bedzie
> pracowalo z 100 programistow i beda oferowali swoje uslugi w podanym
> zakresie i oni zarobia i inni beda mieli programy i pozytek.

Tak, mozna. Tylko jaki to ma sens? Jak ktos umie poprowadzic terminowy
projekt z takim zespolem, to ja go poprosze do siebie :)

> Czy jest jakis problem techniczny aby 100 programistow pracowalo na
> zlecenie przez inet i wykonywalo uslugi , czy tez musza siedziec w
> jednym budynku i sie kontaktowac osobiscie ?

Jest problem techniczny. Nawet wiele problemow. Ludzie sie tego ucza
latami. Na studiach, kursach i w praktyce. Aby je szczegolowo poznac,
proponuje wynajac eksperta. Ta wiedza kosztuje, i to sporo - zeby ja
zrobic, trzeba wtopic iles projektow, zanim sie je zacznie konczyc z
sukcesem. A te wtopione projekty kosztuja, oj, kosztuja.

> Jacek

Tez Jacek, jeszcze nie ekspert, ale na najlepszej drodze :)

  Jacek Kijewski, jacek_at_qna.softomat.com.pl (zajrzyj tez www.softomat.com.pl)
                Kazda dostatecznie rozwinieta technologia
                niczym szczegolnym nie rozni sie od magii