Re: Karty muzyczne 3d

Autor: Xylodius (xylodius_at_prodigy.net)
Data: Mon 21 Dec 1998 - 13:23:01 MET

Tomasz Jarnot wrote in message ...

>NIekoniecznie dziw. W takim ukladzie musisz miec karte nie PnP ustawiana
>na zworkach. Czyz nie tak jest ?

Nie jest tak - spojrz na moja odpowiedz na post RoMana ponizej.
Obie karty to nowe SB16 PnP (zglaszaja sie jako Creative Vibra 16x PnP).
No i jak juz mowilem chodza bez zadnych driverow, oraz bez kazdorazowego
uruchamiania CTCM. I uwazam ze jest to wygodne.

Xylodius
* * *
Bus error - passengers dumped.
In /dev/null nobody can hear you scream...
Press any key to continue or any other key to quit