Re: Co jest z tym UltraDMA ?

Autor: Xylodius (xylodius_at_prodigy.net)
Data: Mon 21 Dec 1998 - 13:27:15 MET

Dariusz Pakowski wrote in message ...

>A może zauważyłeś, że AC313000 jest UltraDMA-66 ?

Zauwazylem, ale po pierwsze BX nie potrafi obsluzyc tego standardu,
i dlatego po drugie, dyski te sa wypuszczane z ta opcja wylaczona.
Jest program WDATA66 ktorym mozna to wlaczyc, ale po wlaczeniu
tej opcji zauwazylem spadek transferu (tzn z 9.8 na 8.8) wiec wylaczylem
ja z powrotem. UDMA/66 nie ma nic do rzeczy w mojej sprawie.

Xylodius
* * *
Bus error - passengers dumped.
In /dev/null nobody can hear you scream...
Press any key to continue or any other key to quit