Re: Kto ma ten modem?

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Sun 20 Dec 1998 - 23:58:50 MET

> Zoltrix Spirit 56k; V.90&K56Flex. Podzielcie sie swoimi refleksjami, tak
>czytam i czytam, niektorzy maja problemy z tym modemem, niektorzy nie, a
>moze macie inne modemy?

Nazwa tego modemu jest znaczaca - prawdopodobnie predzej wpedzisz sie
w alkoholizm, niz zmusisz go do poprawnej pracy :-))))) A na serio,
szukaj modemu z chipsetem Rockwella - takich jest mniej, ale prawie na
pewno beda mniej klopotliwe niz win- a raczej losemodemy.
Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--