Re: Co to jest?

Autor: Lukasz 'Dentarg' Jozwinski from SWIDNIK (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Sun 20 Dec 1998 - 23:39:55 MET

On Sat, 19 Dec 1998 21:54:19 GMT, j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl (Jacek
Fiok) wrote:

>kiedys kolega, pure3d i dwoma coolerami doszlismy do 67 - powyzej juz
>wiadac bylo bledy w renderingu
To tak jak w moim Diamond Monsterze ... tez do 67 chodzi spoko ...
oczywiscie z systemem chlodzenia mojego pomyslu ;))
na codzien jest 66 ... zeby jakis tam margines bezpieczenstwa byl ..

>a taki kolega Malanowicz twierdzil, ze poszlo mu na 75 - ciekawy
>jestem, czy to naprawde moglo dobrze i stabilnie dzialac...
U mnie na wiecej jak 67 juz sa bledy ... nie biale kropki zwiazane z
przegrzeniem pamieci (bo jest chlodzona), ale pojawiaja sie
przezroczyste sciany, potrojne powierzchnie, itp ... nie wiem jaki ram
ma pure3D, ale te bledy sa chyba wywolane predkoscia ramu ...

To ja mam 36.3 fps w 640x480
i 46.0 fps w 512x386 ;))
na p233mmx_at_263 ....

pzdr,
Dentarg

--
          e-mail:jozef_at_kki.net.pl - from Swidnik
  Quake 1 page - http://hipokrates.am.lublin.pl/quake/