Czy jest taki program ???!

Autor: Piotr (piotr88_at_kki.net.pl)
Data: Sun 20 Dec 1998 - 23:34:40 MET

Jestem ciekaw czy jest program, który poprawia odczytywanie plytek CD,

to znaczy kaze jakos nawet najszybszemu cd-romowi zwolnic i dokladnie
(powoli) sprobowac odczytac nawet mocno porysowane i zabrudzone
sektory dysku.

Wiem ze dla niektorych pomysl moize wydawac sie nieco glupi i
niemozliwy, ale zycie nauczylo mnie ze isnieja programy prawie do
wszystkiego wiec moze i takie cudo jest ?

Jezeli, ktos cos wie na ten temat, albo chce mi glupoty wybic z glowy
zapraszam na e-mail !

Piotr, piotr88_at_kki.net.pl