Re: komunikat o mini-archiwum peceta

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Sun 20 Dec 1998 - 12:38:42 MET

Dnia Sat, 19 Dec 1998 23:09:57 GMT, lukasz_at_grafinet.com.pl (Łukasz
Bajoński) napisał:

>Tak ciężko wejść na stronę i zobaczyć ?!
>Nawet podałem adres ...
>A jest to coś w rodzaju managera okien pod Win
Widzialem afterstepa pod linuxa; interesuje mnie, na ile ten projekt
pod winXX moze byc podobny i udany - Lukasz, skoro o nim pisales, to
znaczy, ze tego uzywasz. Moglbys mi opisac, jak to mniej wiecej
dziala, wyglada itp.? Jesli uwazasz, ze na tej grupie nie jest miejsce
do tego celu, moze byc na maila. Ja juz sobie sciagnalem FAQ i
poczytalem, ale nawet stateczne screeny pewnie nie oddaja tego
wszystkiego... :)

pozdrowienia,

--
Jacek Fiok, Warszawa