Re: Error 200 at 0031:0091. - PLIZ HELP !

Autor: JoteR (J.Rylski_at_pf.com.pl)
Data: Sun 20 Dec 1998 - 02:44:18 MET

Jordan Matuszek napisał(a) w wiadomości:
<367C0D41.3D927A1B_at_cavern.com.pl>...

Piotr wrote:

>Moze skonwertowales partycje na FAT32 ??? Jesli tak, to nie ruszysz kompa
>z systemem starszym niz WIN95 OSR2.

A co ma system plików na twardzielu do niemożności zastartowania komputera z
dyskietki??? Sam startowałem niedawno z 5.0, a FAT32 mam na wszystkich
dyskach. Oczywiście partycje nie będą widoczne, ale komputer na pewno
zastartuje, o ile dyskietka nie jest walnięta.

JoteR