Zlacze SCSI - POMOCY !

Autor: Piro (piro_at_sgk.com.pl)
Data: Sun 20 Dec 1998 - 03:22:12 MET

Jestem "szczesliwym" posiadaczem plyty z wbudowanym kontrolerem SCSI i
wszystko bylo by pieknie gdyby nie jedno male ale.
Tak sie dziwnie sklada ze na owej plycie nie umieszczono gniazda do
podlaczenia zewnetrznych napedow SCSI i tu wlasnie jest moj problem.
Jedyne wyjscie to zakupienie takiego zlacza na tzw. sledziu niestety jak
do tej pory nigdzie nieudalo mi sie trafic na firme ktora by cos takiego
posiadala ;o(((((
I tu mam prosbe do sznanownych grupowiczow, jezeli ktos z was wie gdzie
moge otrzymac taka drobnastke bede bardzo wdzieczny
Piro