Re: tani monitor

Autor: K R I S (kris_at_shopnet.com.pl)
Data: Sun 20 Dec 1998 - 00:53:37 MET

qrna przeczytalem to 20 min temu i dopiero przestalem sie smiac
omal orla nie wywinalem na krzesle czytajac o tym "sprzetowym blurze"
ale jedno trzeba powiedzic: sprzedawca ma niesamowity dar do handlu i w
dodatku wie jak ujac "najistotniejsze" zeczy dla uzytkowinika. :))

co do tego Zlotego Postu mysle ze mozna by mu bylo go wreczyc :))

K R I S