Re: Podkrecanie procesora

Autor: Dariusz Owczarek (dariuszo_at_hostidc.idc.com.pl)
Data: Sat 19 Dec 1998 - 23:25:06 MET

Witam.
>Podrasowalem sobie swoje dzis swoje Pentium 133MHz na 166 i mam
pytanie.
>Czy takie chlodzenie jak jest wystarcza (zwykly wentylator) i do ile
mozna
>go probowac podkrecac.
U mnie wystarcza 133 >166
Testowałem mojego 133 na 200 (przez 1,5 godziny) i wcale się nie
grzeje mocniej, jak będę potrzebował to przesawię tak na stałe.

>Czy to prawda, ze przesadzajac mozna nawet spalic proca.
Jak się uprzesz i nie będziesz patrzył czy ci sie procesor grzeje to
może?? Sprawdź po godzinie jak jest tylko ciepły to jest dobrze i
można dać mu coś mocniejszego do testowania.

>A tak swoja droga to czy jesli podkrecam go na 166 to on chodzi tak
jak
>rzeczywiste 166 czy tylko jest troche lepiej niz 133.
Pewnie że jak 166.

--------
Zdrówka życzę.>>>>>>Dariusz Owczarek
  === dariuszo_at_bigblue.alpha.net.pl ===
     ==== dariuszo_at_friko.onet.pl ====