Zoltrix 33.6: brak sygnału wybierania -czy moze byc wina centrali?

Autor: Tomek Turczynski (toturcz_at_polbox.com)
Data: Sat 19 Dec 1998 - 17:59:41 MET

Mam problem z modemem Zoltrix FMVSP336i (wewnetrzny):

-brak sygnalu wybierania (lub sygnal ze linia jest zajeta PRZED wybieraniem
numeru)

-jesli jest juz sygnal i modem wybiera numer, czesto przerywa i
milknie, albo trafia pod zupelnie inny numer, albo pod nieistniejacy, albo
sie wiesza,

-jesli mimo wszystko uda sie polaczyc, co wobec powyzszych problemow
zajmuje do 40 min.:-(, to w dalszej czesci sesji nie wystepuja juz zadne
problemy z transmisja.

Modem poprawnie odpowiada nawywolanie poprzez panel sterowania:
modemmy-diagnostyka-wiecej informacji.
Reinstalacja modemu, a takze Windows, nic nie daje. Porty tez sprawdzilem:
brak konfliktow.
Mam centrale analogowa, wybieranie impulsowe. Lacze sie przez 0 202122.

Nie wiem co podejrzewac: wade modemu, czy centrale?

Czy ktos mial podobny problem?