Re: Asus P2B wg Chip-a nie mieści się nawet w pierwszej 10

Autor: Enio (tkobosz_at_mp.pl)
Data: Sat 19 Dec 1998 - 16:41:00 MET

>Najlepsz płyta wg użytkowników (chuba też tak uważacie) a Chip nie umieścił
>jej nawet w 10

To juz nie pierwsza taka wpadka "Labolatorium Chipa".
Moim zdaniem na te ich testy trzeba patrzec bardzo, bardzo krytycznie.
Czasem mam wrazenie, ze w Chipie testuja roboty, a nie ludzie,
albo, ze ludzie, ale jacys mnisi odcieci od swiata i od Sieci,
nie majacy pojecia o prawdziwej NIEZAWODNOSCI sprzetu.

Dawniej bylem mlody i naiwny i kupowalem wg testow Chipa,
a teraz jak czytam ich nowe testy to mi sie tylko smiac chce!

Pozdrawiam,

Enio
(prosze o kopie odpowiedzi na priva: tkobosz_at_mp.pl
WWW: http://friko.onet.pl/rz/enio/
ICQ: 11674400 (Enio)