Re: Problem z BXcel'em i kartą i740

Autor: Jacoj (jacoj_at_polbox.com)
Data: Sat 19 Dec 1998 - 11:43:08 MET

Piotr Kozicki 1 napisał(a) w wiadomości: ...
>Czy komus udalo sie zainstalowac karte i740 na plycie BXcel pod W98.

Instalowałem taką kartę u mojego kumpla (i740i Daytona, BXCel 726 {chyba},
Celeron 300A_at_450MHz, 32MB, Win98) zainstalowała się bez problemu, tylko w
pierwszej kolejności należy wgrać sterowniki do AGP (znajdują się na CD od
płyty głównej). Lecz nie polecam takiego zestawu, w Quaku II pojawiają się
białe trójkąty (nie da się grać), mimo najnowszych sterowników do 740i
(v3.1), natomiast NFS3 wyglądał bardzo ładnie.

Pozdrawiam
Jacoj - Jacek Jakubowski
jacoj_j_at_friko4.onet.pl
Nic na siłę, tylko młotkiem ;-)