Re: U oszczednych dostawców... czyli dlaczego CHIP jest do niczego.

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 19 Dec 1998 - 01:17:05 MET

On Fri, 18 Dec 1998 12:33:14 GMT, "Piotr Kubiszewski (CHIP)"
<kubiszewski_at_chip.pl> wrote:

<ciach>
>Załóżcie własne laboratorium, przeprowadźcie stosowne testy. Nasze wyniki są
>takie, jak widać na Top10 :-)))

Swoje laboratoria juz mamy - testy rowniez przeprowadzilismy. Tyle ze
my testujemy plyty duuuuuuuzo dluzszy czas niz Wy. Znamy rowniez takie
pojecie jak _stabilnosc_, jakosc wykonania i jeszcze pare innych
rzeczy o ktorych wyraznie zapominacie. Piszecie teksty o
overclocking'u ale zapominacie pozniej podac ktore dyski,karty
graficzne, sieciowe, SCSI pracuja przy wyzszej cz. PCI

>Nawiasem mówiąc otrzymacie niedługo na stronach naszego serwisu WWW (jeszcze
>w tym roku), a następnie także na CHIP-CD (ok. 3/99) narzędzie, które
>umożliwi każdemu stworzenie swojego własnego rankingu Top10 na podstawie
>testów CHIP-a. Będzie można wpisać własne ceny, przypisać własne wagi do
>poszczególnych wyników cząstkowych itp.

Mam nadzieje ze nie na podstawie Waszych rewelacyjnych testow wg.
ktorych P2 450 na Asusie P2B/Abicie BH6 + Riva TNT ew. Matrox G200 +
128 MB SDRAM ma wydajnosc multimedialna (bo taka mierzy ten "test") o
20% wyzsza od testowego P2 233. Zaiste "mocarny test" ...

Pozdrowienia

Vindex