Re: Riva 128zx - pomocy - ratunku - hilfe - help

Autor: Maniu$ (maniub_at_mp.pl)
Data: Sat 19 Dec 1998 - 00:57:00 MET

Nie wiem ale już pisałem, że trafiła mi się płyta FIC 503+ w której były
pomylone w opisie zworki FREQ i CLCK
Poza tym spróbuj ustawić najpierw klawiaturę na angielską, potem
zainstalować kartę, i znów na polską. Gdy masz AGP to następnie wgraj patcha

--
  Marian Brodecki
<367A0103.607D5E68_at_friko.onet.pl>...