Re: NOKIA 449Xa czy inny Trynitron

Autor: JoteR (J.Rylski_at_pf.com.pl)
Data: Sat 19 Dec 1998 - 00:56:21 MET

Alfred Budziak napisał(a) w wiadomości: <75dsug$8q8$1_at_info.cyf-kr.edu.pl>...
[...]
>Sprzedawca okrotnie zachwalal ten sprzet a zwlaszca jego parametry
>"zdrowotne". Nie jest on wszelako calkowicie wiarygodny(a zreszta, ktory
>sprzedawca jest:-)) gdyz sklep ten zarazem prowadzil servis Nokia
Ma to swoje plusy - w razie naprawy sprzęt nie będzie fruwał po całej
Polsce.
>CZY KTOS MA JAKOS OPINIE O TYM SPRZECIE?
Ja trafiłem paskudny egzemplarz - na szczęście do firmy, nie do domu; z
kolei szef ma w domu całkiem dobry. Natomiast głośniki (wersja 449Xa+) -
poniżej krytyki. IMHO Futura lepsza. BTW: ta cena to brutto?

JoteR