FIC 503+ i WinChip

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Fri 18 Dec 1998 - 17:27:00 MET

=?iso-8859-2?Q?MARK_Marek_Wo=B3oszy wrote:

> [...]
 io> TAKIE UPROSZCZENIE JEST POWSZECHNIE STOSOWANE (z małymi wyjątkami)

Nie zmienia to faktu, że jest to uproszczenie zbyt duże.

 io> GRATULUJĘ ZALICZONEGO EGZAMINU Z UKŁADÓW ELEKTRONICZNYCH 2 LUB 3

Nie zaliczałem żadnego egzaminu z układów elektroniczych...

 io> DZIĘKUJĘ ZA PRZYPOMNIENIE WYKŁADU Z UKŁADÓW CYFROWYCH, JEDNAK W PRZYPADKU
 io> KONIECZNYCH UPROSZCZEŃ MODELOWANIA ZŁOŻONYCH UKŁADÓW CYFROWYCH (CPU)
 io> STOSUJEMY JEDNAK TAKIE WIELKOŚCI JAK MOC, PRĄD I NAPIĘCIE (WARTOŚCI
 io> CHWILOWE NIE SĄ ANALIZOWANE PRZEZ UŻYTKOWNIKÓW)- A TO ZNACZY IŻ PROCESOR

Wartości chwilowe nie muszą być analizowane przez użytkowników. Wystarczy w
zupełności, że 'zanalizuje' je czysta fizyka i procesor będzie lub nie będzie
stabilnie działał. Ruchliwość nośników jest krytyczna w tym przypadku, a wartość
napięcia zasilania ma wpływ dość podstawowy na to.

 io> NIE ROBIĄCY PRAWIE NIC MOŻE BYĆ TRAKTOWANY JAKO "prawie" STAŁE
 io> OBCIĄŻENIE. TO "OBCIĄŻENIE" BĘDZIE ROSŁO PRZY PODKRĘCANIU...ITD

1. Wyłącz ten CapsLock - ślepy jeszcze nie jestem.
2. Dlaczego uważasz, że nie robi prawie nic?

 io> Uproszczenie jakie zastosowałem pozwala w prosty sposób wyjaśnić
 io> wiele zjawisk przy dopasowywaniu procesora do płyt

To uproszczenie jest nic nie warte. To nie jest tak, że jednym prawem Ohma
wyjaśnisz wszystko.

 io> - ZWŁASZCZA DLA OSÓB KTÓRE NIE BYŁY MAGLOWANE PRZEZ WYŻSZE STOPNIE
 io> EDUKACJI ELEKTRONICZNEJ !

Nie byłem maglowany przez wyższe stopnie edukacji elektronicznej. O wpływie
wysokości napięcia na pobór mocy można było się bardzo dokładnie przekonać już
za czasów układów CMOS serii 4xxx przy próbach pracy na wyższych
częstotliwościach.

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl