Re: "?" w Innych urzadzeniach

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Fri 18 Dec 1998 - 19:07:55 MET

Dnia Fri, 18 Dec 1998 14:58:01 +0100, Karol Wasilka
<kwasilka_at_sgh.waw.pl> napisał:

>Po tej operacji pojawiaja mi sie wykrzykniki przy kontrolerze hd.

o ile dobrze pamietam, to instalowalo sie to w takiej kolejnosci:
1) driversy do plyty, likwiduja nieznajomosc PCI bridge
2) driversy IDE Bus Master, _powinny_ pomoc z dyskami
3) ew. USB supplement jesli masz OSR2.0, w wersjach 2.1+ zdaje sie
jest od razu

przy instalacji BM trzeba rzeczywiscie uwazac, bo nieraz dzieja sie
rozne dziwne rzeczy; zawsze mozesz sprobowac skasowac wszystkie
urzadzenia 'kontrolery', albo podmienic w rejestrze rzeczywiste
sterowniki, ktorych uzywaja. Non-BM to zdaje sie bylo
/windir/system/iosubsys/esdi_506.pdr, a bus-masterowe: ideatapi.mpd,
ale nie jestem tego pewien na 100%, nie pamietam

nie ma tych problemow przy win98 - one znaja juz USB, BM i chipsety
intela od 430TX w gore

--
Jacek Fiok, Warszawa
j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl    http://rainbow.mimuw.edu.pl/~jfiok/