info o takim notebooku...

Autor: Karol Grela (grela_at_technologist.com)
Data: Fri 18 Dec 1998 - 18:06:25 MET

Mogę okazyjnie kupić dość ładny notebook niemeckiej firmy IPC
(Star Note)
13,3 TFT display (grafika 4 MB RAM)
233 MHz Pentium MMX
SB, CDROM i floppy itd.

Problemy:
- notebook okazyjnie i tanio (ale z gwarancją) więc ryzyko
- pecetów złożyłem już sporo ale notebookach się nie znam
- ma preinstalowane Win 95 a chcę też (głównie) Linuksa
- nie wiem, czy Linuks wykorzysta ten sprzęt
- firma nie ma ani strony WWW ani FTP - przynajmniej nie udało mi się nic
  odszukać. Jedynie w dejanews znalazłem 5 postów z niemieckiej grupy
  *comp.hardware* ale nie ten konkretyny model.
  (gdyby był to stacjonarny pecet - od razu bym go wykreślił - jak
  ściągnąc upgrade biosu czy cokolwiek?!?!)

Prośba:
Czy ktoś ma jakiekolwiek doswiadczenia z notebookiem IPC i może się nimi
podzielić. Jeśli jeszcze próbował instalować na nim Linuksa...

Sprawa dość pilna

Pozdrawiam,

--
    ___
   /  Instytut Chemii Organicznej, Polska Akademia Nauk
 /~~~~ grela_at_technologist.com
(___ http://zinc.ichf.edu.pl/~grela/