Re: c300a(4.5x83)vs(4.5x100) w win98

Autor: K R I S (kris_at_shopnet.com.pl)
Data: Fri 18 Dec 1998 - 15:09:31 MET

[ciach]
>Z tymi dwoma wiatraczkami....hm...lubie cisze siedzac przy kompie
>a nie symulacje lotu helikopterem :)))).Powalcze z pasta :).
>Pozdrawiam Rapid

cos ty - zalozylem dwa dobre wiatraki chyba nawet kulkowe i prawde mowiac
nie zauwazylem wiekszego halasu :)) przekleilem ja na radiator z BOX,
pasowalo idealnie. To co jeszcze zauwazylem to to ze przy dwoch wiatraczkach
na procku robi sie chlodniej w calej okolicy a nie tylko sam procek jest
chlodniejszy. Co do "mocy chlodzacej" to jak byl normalnie 1 wiatrak
oryginalny z BOX'a to temperatura w biosie byla w granicach 42 oC - 300A_at_374
a po zalozeniu dwoch wiatrakow spadla do 34 oC. Co prawda nie jest to za
bardzo doklady pomiar bo czyujnik jest na plycie a nie na samym procku, ale
jak widac cos tam to chlodzi :))
a co do tego halasu to naprawde nie jeste wiecej. najwiecejzaiszania robi
wiatrak kolo zasilacza i to z nim trzeba powalczyc :))

KRIS