Re: poczekajmy z pomnikiem pirata-artykul w chip 1/99

Autor: BlackBoy (blackboy_at_free.com.pl)
Data: Fri 18 Dec 1998 - 14:47:31 MET

Hmmm... Trzeba to kupic (CHIP), ale jak zwykle plakac mi sie chce jak widze
oficjalne stanowiska magazynow i gazet. IMHO Trudno im pisac inaczej, po za
tym dla nich piraci to tez powazne zagrozenie, brak legalnego rynku to brak
reklamy, z ktorej wiekszosc tych pisemek czerpie lwia czesc zyskow. Tak
wiec, nie dziwie sie, ze wiekszosc z nich pisze tak jak pisze. Z reszta coz
tu kryc, w redakcjach gazet komputerowych, najczesciej odbywa sie jedno
wielkie COPY PARTY przez caly rok, oni nie musza sie martwic brakiem
oprogramowania.

blAckbOy