Re: Protest internautow - sprostowanie

Autor: *** ALX *** (alx_at_irc.pl)
Data: Fri 18 Dec 1998 - 14:01:52 MET

> utrzymanie numeru dostepowego 0202122
> skalkulowane jest na granicy oplacalnosci.

Taaaaak? Cos podobnego - jak to sie dzieje, ze firma bedaca 5 (z tej
branzy) co do wielkosci w Europie musi prawie doplacac do "interesu".
Dlaczego wieksze zachodnie firmy probuja zadowolic klientow robic nawet
polaczenia lokalne darmowe? Nie mowiac juz o oplatach za Internet...
Dlaczego np. w Finladii jest wprowadzony abonament za dostep do sieci -
zadnych innych oplat - co w przeliczeniu wychodzi jakies 20 zl - a tam
zarabiaja troche wiecej... Dlaczego np. firma Multinet dziala, skoro
jest to nieoplacalny interes? Dzialaja dzieki Netii - i bedzie jeszcze
wiecej takich firm, ktore was w koncu wywala z rynku, jezeli bedziecie
mieli zlew na klientow. Jakos tym firma sie to wszystko oplaca i maja
pieniadze na zakup nowych technologi...

> Caly ten "szalony" zysk przeznaczany jest na inwestycje w postaci
> zakupu np. nastepnych modemów.

"Szalony" zysk na zakup modemow mozecie brac z innych zrodel.

Dlaczego TPSA jest taka odporna na nowe technologie, ktore i tak w
przyszlosci beda na porzadku dziennym - co za ludzie sa za to
odpowiedzialni, gdzie tu walka o klienta. Ten Wasz monopol predzej, czy
pozniej sie skoczy - mam nadzieje, ze jeszcze tego dozyje...