Re: ASUS P2B Baby AT

Autor: Kris (kris007_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 18 Dec 1998 - 12:57:32 MET

Cześć,

> Wiele osob pytalo na forum tej listy o plyty z chipsetem BX do obudowy AT
> (nie ATX).

IMHO to nie jest najlepszy pomysł. Oczywiście jest sporo płyt BX AT i to prawie
2x tańszych.

> Otoz jest najlepsza plyta Asus P2B wlasnie w formacie AT. Pojawila sie
> niedawno, mozna ja kupic w Lodzi w firmie ACT za 624 zl.

A czasem i taniej :-)

> Funkcjonalnie jest to identyczna plyta jak do ATX.

Niestety nie. 3x PCI i 2x ISA - trochę mało prawda? To niestety stały problem
Slot 1 i formatu AT.

> Zatem na poczatku nastepnego roku przystepuje do upgrade'u mojego P133 :)

Jeszcze raz uważam, że lepiej odważnie podejść do przejścia na ATX. Za 150 zł
na giełdzie kupisz obudowę, klawiaturę i mysz bez problemów. I wtedy możesz
spokojnie rozważać zakup dowolnej karty. Myślisz o Asus P2B-B a jest to jedna z
najdroższych kart AT BX (jeśli nie najdroższa bez dodatków typu SCSI czy LAN,
Video). Za różnicę w cenie kupisz ATX + np. Abit BH6 i jest to IMHO lepsze
wyjście niż AT + Asus AT. Zwróć uwagę jak napakowana jest płyta BX AT a jak
włożysz do małej obudowy to zrobi jej się cieplutko :-)

Pozdrawiam.
Kris.