komunikat o mini-archiwum peceta

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Fri 18 Dec 1998 - 11:48:01 MET

To bedzie ostro zajezdzalo autoreklama, ale trudno.

Chcialem oglosic, ze na mojej stronie powstalo i mam nadzieje, ze
przez jakis czas tak zostanie ;) - male 'archiwum' przydatnych kazdemu
PECET - ciarzowi programow.

Dziala ono tak, ze jesli dany soft jest malutki i trzeba by go szukac
nie wiadomo gdzie, to lezy on sobie lokalnie na mojej stronie, a jesli
program jest wiekszy, czesto uaktualniany, czy z jakiegokolwiek innego
powodu warto umiescic link do strony producenta, to umieszczam tylko
odnosnik.

Aktualnie znajduje sie tam rzeczy takie jak:

TP7/BP7 fix dla P6-200+
NetMeter
soft-coolery: rain, waterfall, cpuidle (linki)
qiuckview (odtw. FLI)
smackplayer (odtw. SMK)
atx-shutdown (35-bajtowy COM pod DOSa)
powertoys, kerneltoys, x-setup (win9x tweaks)
s3vbe20
wykaz/monitor/rejestrator polaczen (link)
skrypt logujacy do TP SA
program zawieszajacy pentiumy intela (F0 0F bug, 4 bajty)
typing tutor (moze nie w temacie, ale fajowy program do nauki pisania)
getright
setupbuzof (automatycznie 'klika' w wybrane miejsca w zadanych
warunkach)
winamp, modplug, FAR, zaraz dorzuce Windows Commandera
d3d wrapper
sterownik CD-ROM-ów ATAPI (zajmuje 6kB)
Virtual CD-ROM (link)
restart (laduje win9x od nowa bez rebootu, zastepuje shift+'uruchom
ponownie')
pc config (analyzing/benchmarking tool, 100kB)
loadsys (laduje do pamieci sterowniki SYS z linii polecen)

Jesli uwazacie, ze jest to bez sensu, napiszcie - daruje sobie; a
jeszcze lepiej by bylo, jakby ktos mi powiedzial, co warto by bylo tam
dorzucic/zmienic etc.

Pozdrowienia,

--
Jacek Fiok, Warszawa