Shuttle HOT-591p + AMD K6-2

Autor: Grzesiek Gajewski (gayos_at_polbox.com)
Data: Fri 18 Dec 1998 - 08:42:42 MET

Grupowicze, jak wam się udało ustawić procek K6-2 300MHz na tej płycie
(oczywiście FSB=100MHz), bo u mnie wiesza się już na trzeciej płycie (też
Shuttle
i drugim procku). Na FSB=66MHz idzie OK.
Pamięci są PC100, w biosie zmieniałem prawie wszystko co się dało.
Nawiasem mówiąc pytam już z ciekawości, bo zmieniłem płytę na
Epox MVP3C przy tej samej konfiguracji i "no problem" - bardzo dobre płyty
tej firmy (Epox)
Grzesiek Gajewski
gayos_at_polbox.com