Re: Riva 128, a VESA 2.0

Autor: YagoDa (yagoda_at_vc.pl)
Data: Fri 18 Dec 1998 - 08:01:13 MET

ja mam podobny problem na voodoo banshee, tylko, ze u mnie univbe nawet nie
rozpoznaje zandej karty svga (sdd 6.53)

ale wiekszosc dem/inter chodzi, nie chce tylko, ze co wymagaja jakis
dziwnych trybow.

YagoDa
yagoda_at_vc.pl

Sebastian Stolarski napisał(a) w wiadomości: <3676bc7f.0_at_news.vogel.pl>...