Wlasnie wyszly nowe drivery do Savage

Autor: fachman (fachman_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 18 Dec 1998 - 01:22:40 MET

Moja poprawiona wersje wlasnie wyslalem do amd.strefa.com

Hej Vindex pamietasz jak mowiles ze Savage nigdy nie bedzie mialo lepszych
driverow od Matroxa
To co do tej pory mialem do zarzucenia driverom w direct3d zniknelo jak przy
pomocy magicznej paleczki :)
Wlasnie przejrzegladam wszystkie giereki ktore mam zeby zobaczyc czy czegos
nie znajde :)
Co do APAC`a to jutro jade do kumpla i sie go porzycze i zobaczymy czy nadal
bedzie niestabilny.
W tym tygodniu ma wyjsc takze nowy MINIGL ze wsparcie dla Half Life
Brawo S3

Pozdrawiam