Re: c300a(4.5x83)vs(4.5x100) w win98

Autor: Krzysztof Krysiak (kris_at_shopnet.com.pl)
Data: Fri 18 Dec 1998 - 00:03:19 MET

co do boxa to wlasnie takiego rozebralem na kawalki :)) sciagasz gurna
pokrywe z wiatrakiem a potem sciagniecie radiatora to juz formalnosc,
nakladasz paste i skladasz wszystko jeszcze raz. Ja tak zrobilem i
zamontowalem na boxowego radiatora dwa wentylatorki. Ale byc moze nie lezy
tu wina po stronie procka ? moze kotres z uzadzen ci nie wyrabia ? hdd,
graficzna ? fdd ;-))

KriS