Re: Ile jest wart

Autor: Piotr Główka (nary_at_polbox.com)
Data: Thu 17 Dec 1998 - 21:56:29 MET

Ja bym go wźioł jak by mi dopłacali, inaczej lepiej z daleka, sam miałem
x32(bo mam w naprawie oby się nie dało naprawić, wymienił bym sobie na
Philipsa), a x24 są jeszcze gorsze!!!
Piotr Główka e- mail: pglowka_at_polbox.com
tel: 0-41/274-54-27, kom: 0-602/646-408
Starachowice

>takiego cdroma nawet za darmo bym nie chcial!
>kwartal eksploatacji, i zachowuje sie beznadziejnie. nawet nowe
>nieuzywane prosto ze sklepu plyty (i nagrane i tloczone) ktore nigdzie
>nie stwarzaja problemow, w tym czytniku sie 'zacinaja'. tzn czytnik
>zwalnia do zera, i znowu startuje i probuje czytac.
>
>tracki audio zgrywa jakby chcial a nie mogl. trzeba naprawde
>inteligentnego
>softu, zeby sobie poradzil z tak badziewnym czytnikiem.

------------- [ REKLAMA / ADVERTISEMENT ] -------------
Oszczędzaj na komunikacji - rozmawiaj przez Internet.
Twojemu rozmówcy wystarczy telefon. www.netphone.pl

Lista dyskusyjna pl-comp-pecet - http://www.newsgate.gliwice.pl