Re: G200 drivers - do specjalistow ;)

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_usa.net)
Data: Thu 17 Dec 1998 - 21:49:35 MET

On 16 Dec 1998 18:30:51 GMT, chmiel_at_ibmer.waw.pl wrote:

>Takiego jak ja mam DR-704S? Dostalem nawet nie
>wiem jaka szybkosc. Te plytki co mam czyta i
>chodzi na PIO4 ...

Nie mam pojecia.
Ale do Pioneera dolaczana jest instrukcja i sa tam pokazane wszystkie
(cztery) typy. Tylko jeden nie ma tacki i ma logo (taka najbardziej
rozbudowana wersja). Ale AFAIK kazdy z nich chozi na pio4.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw)

--
F1: http://f1.to.jest.to
F1LC: http://f1.to.jest.to/competition/competition.html