Re: Flash BIOS Help !!!

Autor: liku_at_zeus.polsl.gliwice.pl
Data: Thu 17 Dec 1998 - 17:24:42 MET

Mariusz Stepien <mstepien_at_friko.onet.pl> wrote:
[ciach]
>Isc do kogos z taka sama plyta, uruchomic komputer, zamienic biosy w podstawkach
>i zaprogramowac bios od nowa. Moze sie nie udac jezeli kosc jest padnieta.

Nie jest konieczna taka sama plyta, wystarczy, ze wersja awdflasha
(o ile to on jest uzywany to programowania) jest mniejsza od 5.31,
wyprobowalem to na 2 plytach (soyo i jakas na chipsecie umc, starsza).
Czasem kosc jest OK, i zle programuje, chyba, ze ja mam takiego pecha
to tych flashow :-).

--
Liku
liku_at_zeus.polsl.gliwice.pl