A co za czort Zoltrix FM- HCF56i???

Autor: Tasiek (wlasti_at_friko2.onet.pl)
Data: Thu 17 Dec 1998 - 17:00:25 MET

Czee!!!
Dzwoni do mnie znajomy dyro ogolniaka i w te glosy uderza:
- sponsor kupil nam modem - przyjedz skonfigurowac dostep do interka!
- no to ja siup - bo to bardzo fajny facio - jade
- wchodze do sali - stoi komp - wklepane 0202122 i slysze jak rz`ezi - o
mamo - to z`lomtrix - wiedzialem ze beda klopoty.... Buuuuuuu.... a naprawde
chcialem pomoc...
- wszystkie ustawienia sa oki!
- modem komputer podaje komunikacje oki i V90 i K56
- no to do telefonu
````-----I TU KUPA ........ :( --- )
- jak juz pd 40 razach poczta nas wposcila to cale poloczenie trwa 3
sekundy,
nastepuje pierwsze zgrzytanie modemu - i dalej sie nie dogaduje, po 10
sekundach rozlancza...
- jakos nie mam pomyslu - czy moze ograniczyc predkosc poloczenia zeby nie
uzywal V90 k56 do poloczen - ale ozcywiscie w manualu nie ma slowa od AT
owego modemu
- kto wie co wpisac po +MS i co dalej ....
Poratujcie - dzieki waszej pomocy nasze dzieci beda troszke m`adrzejsze jak
se pooglodaja Interem (abo gole baby...)
Artur sp8hlz
arturo_at_ta.onet.pl