Re: BootMgr, FAT, FAT32 i dysk 4.2 GB

Autor: Wojtek Thomas (wthomas_at_ists.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 17 Dec 1998 - 14:11:19 MET

Mirek Nowakowski wrote:
> Qmpel mi zgłosił taki problem. Jest potrzeba zainstalowania DOS-a 6.22 na
> jednej partycji i Win95 na FAT32 na partycji drugiej. Wybór systemu z
> BootManagera. Na dysku 1.6GB wszystko grało bezproblemowo. Po przesiadce

Niezbyt legalnie mozna to zrobic uzywajac dyskietek
startowych z OS/2 wraz
z programem fdisk. OS/2 BootManager jest jedynym, ktory
potrafi
wystartowac dwie partycje tak, aby kazda z nich byla
widziana
jako C:. Boot manager z PQMagica, mimo ze w duzej czesci
oparty
na BootLoaderze OS/2 nie zawsze sie sprawdza.

P.S. Oczywiscie pozostaje jescze Linux.
Wojciech Thomas, e-mail:
wthomas_at_ub.ists.pwr.wroc.pl
Instytut Sterowania i Techniki Systemow
Politechnika Wrocławska
Institute of Control and System Engineering
Wroclaw University of Technology, Poland