Re: czestotliwosc odswiezania

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Thu 17 Dec 1998 - 10:03:54 MET

Skedin napisał(a) w wiadomości: <756nfi$k36$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Czesc.
>Mam problem w postaci Windy.
>Mam karte S3 Trio 64V+ (765), 2 MB, PCI i winda nie pozwala mi na wybranie
>wiekszej czestotliwosci niz 85 Hz. Nie chodzi o to, ze wlaczam wyzsza i sie
>kaszani, tylko po prostu nie moge wybrac wyzszej. Monitor jest na pewno OK,
>jest dobry.
>Czy ktos z Was moze spotkal sie z takim problemem i ewentualnie udalo mu
sie
>go obejsc ? Jesli tak, to bardzo prosze o info na priva.

To i tak dużo udało Ci się wyciągnąć ze starego Trio. Zmień kartę,
oczywiście, może być znowu najtańsza S3 (Trio3D lub Virge DX/GX), teraz
chyba mniej niż 4MB na karcie nie dostaniesz.

--
Andrzej Wozniak - usher_at_polbox.com  (z=h in header address)
Windows 9x ogłupiają użytkowników samym swoim istnieniem