Re: Problem z CD-R

Autor: Marek Nazarko (csbi.katowice.pl_at_mna)
Data: Thu 17 Dec 1998 - 07:53:06 MET

..machine running, bzz, bzz.., Wed, 16 Dec 1998 19:35:20 +0100, bzz,
bzz ..., Tomasz Jarnot ... bzz, bzz..., wrote :

>Kurna ale jestes beret... Czytaj co napisalem... Moze w koncu zalapiesz ze
>napisales to samo co ja.

Chybaś zgłupiał - napisałem zupełnie co innego, a mianowice że w tej
chwili dwusekundowe przerwy mają się nijak do trybu DAO, co ty usilnie
usiłujesz mi wmówić.

> Tyle ze ja dokladnie wyjasnilem czym sie rozni
>nagranie w DAO od nagrania nie w DAO.

to nie jest żadne wyjaśnienie - kiedyś 2 sekundowe przerwy były
obowiązkowe, jeśli się nagrywało w TAO, teraz tak nie jest, więc to co
napisałeś to bzdury.

>Wuhahaha ale pieprzysz... Czy przegrywasz w DAO czy tez nie to jak masz do
>dupy czytnik to najlepszy program ci nie pomoze...
Ależ oczywiście, ale jak masz do dupy program to i najlepszy czytnik
Ci nie pomoże.

>Ściezki audio to sa
>sciezki audio niewazne czy sa nagrywane w DAO czy tez nie.
No co Ty wypisujesz? Jeśli nie widzisz tej podstawowej różnicy...

> Wez sie
>czlowieku pobaw troche nagrywarkami go ja juz mam trzecia nagryware i
>zajmuje sie nagrywaniem od 2 lat i wierz mi sporo na ten temat wiem a ty
>jak widze jeszce sie uczysz wiec wiesz... ojca dzieci robic itd... :)

oj chyba nie, jak nie wiesz czym się różni DAO od TAO...
Nie wystarczy trzaskać płyt taśmowo, trzeba jeszcze trochę wiedzy
teoretycznej łyknąć.
Ja też natrzaskałem dużo płyt, ale powoli dochodzę do wniosku, że
liczba wypalonych płyt ma się nijak do wiedzy wypalacza.

>Najbardziej newralgicznym punktem zestawu nagrywajacego jest CZYTNIK CD !
>To on wprowadza trzaski w prawie 100% przypadkow.
Mówimy o specyficznym przypadku trzasków pomiędzy utworami, a nie
wogóle o trzaskach występujących przy zgrywaniu. Bo w przypadku
wszelkich trzasków i zakłóceń masz rację, ale ten specyficzny
przypadek _może_ być spowodowany złym orprogramowaniem ( i jestem
pewien na 100% gdyż miałem takie przypadki).

Ps. Mam nadzieję że nie zaczniemy się wyzywać bo widzę że coś masz
kłopoty z nerwami... :)