Re: Kolorowa drukarka do 1100 zl. Co polecacie ?

Autor: Paweł Dymkowski (peltron2_at_polbox.com)
Data: Thu 17 Dec 1998 - 07:37:29 MET

Radoslaw Sokol napisał(a) w wiadomości:

>Czemu nie? HP690C drukuje wspaniale i nie ma z nią problemów.
>Widziałem też niedawno wydruk z HP720C - nie mogłem uwierzyć, że
>to zrobiła drukarka domowa. Wręcz rewelacja (szkoda, że GDI).
>
>Bardzo polecam HP690C.

Dlatego nie, ze pogrzebalismy w firmie 2szt HP690C i 3szt HP670C
(zewnetrznie i wewnetrznie oba modele identyczne) w ciagu 13miesiecy pracy.
Awarii w czasie gwarancji bez liku. Głownie mechaniczne ale o sterownikach
tez dobrego slowa nie powiem. Zaznaczam, ze drukujemy bardzo malo- max
20str/dzien.
Drukarki Lexmarka (rownolatki) pracuja bez uwag. Serwisu nie widzialy.
Mam powody do zniechecenia?
Pawel