Re: Celron a Pentium II

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 16 Dec 1998 - 21:55:52 MET

On Wed, 16 Dec 1998 14:20:14 +0100, "Wojciech Zaborowski"
<wojtekz_at_atra.com.pl> wrote:

<ciach>
>Doradzam bezwzglednie kupno plyty BX z pamiecia 100MHz;
>nominalnie do BX 'pasuje' tylko pentium II, wiec jezeli wyklucza
>Pan overclocking - nie ma wyjscia - trzeba kupic PII (ale wystarczy
>PII300 lub PII333 - 350 jest bez sensu drogi).

Hmmmm. Co to znaczy nominalnie? Jakos nie zauwazylem zeby moj Asus P2B
mial cos przeciwko instalacji celerona w jakiejkolwiek wersji. Ta wiec
wcale nie trzeba instalowac P2. A roznica w cenie miedzy P2 350 a P2
333 jest niewielka (ok. 100 zl) - masz duze zaleglosci

>BTW jak wszyscy tutaj na grupie wiemy - tak naprawde to Celeron
>jest szybszy od PII (zintegrowany i 2-krotnie szybszy cache)
>pomijajac pewne specyficzne sytuacje

No prosze :)))) Jak ja lubie jak ktos sie za mnie wypowiada ... A w
czymze to Celeron A jest szybszy od P2? Moze jakis konkretny przyklad?
Bo przyklady na teze odwrotna moge podac "od reki". Celeron jest
_porownywalny_ predkosciowo do P2

>Wojciech Zaborowski

Pozdrowienia

Vindex