SOYO 6BE & Celeronki

Autor: Krzysztof Krysiak (kris_at_shopnet.com.pl)
Data: Thu 17 Dec 1998 - 00:28:36 MET

Witajcie!

Pisze w takiej sprawie. Kumpel kupil wlasine dzisiaj (a sprzedal starego LX)
swoja jedyna, niepowtarzalna, wspaniala... chyba sie zapedzielm plyte na
BX'ie SOYO 6BE. Do tego celeronka 300A z mozliwoscia krecenia na 463 tak
zapewnial gosc od ktorego kupowal.
Wszystko by byl;o ladnie pieknie gdyby nie fakt, ze plyta ta jest plyta
prawie bez zworkowa :(( ma rozne zworki ale do ustawiania magistrali nie ma
:(((
Bios sam wykrywa procka i wg. tego ustawia magistrale (brak przelacznika
wylaczajacego auto detekcje ) dla C300A mozliwe ustawiani magistrali to 66,
75 a dla prockow np. 350 i wyzej wtedy robia sie dostepne 83, 100, 103, 112.
Czy mozna w jakis sposob to obejsc ? Jedyne wyjscie jakie mi przychodzi na
mysl to zrobienie upgradeu biosu do wersji ktora nie wykrywa automatem
procka ale nie wiem czy to taki dobry pomysl :( a po zatym skad wziasc ta
wersje biosu :(

Czy ktos ma jakies inne propozycje ?

THX KriS