dyski

Autor: Jakub Szwajka (jszwaj_at_sgh.waw.pl)
Data: Wed 16 Dec 1998 - 11:10:35 MET

witam:)
jako ze musze w styczniu kupic sobie nowy dysk bo stary niestety
sie posypal, chcialem zadac kilka pytan:
- czy ktos slyszal pochlebnego o dyskach quantuma? szczegolnie
interesuje mnie bigfoot - w cenniku commpolu 6,0gb za ponizej 500
zl netto - dlatego, ze niestety cena jest dla mnie glownym
wyznacznikiem przydatnosci:(. oczywiscie bylem na stronie
quantuma, ale trudno sie spodziewac, ze firma bedzie kryrtykowala
swoje produkty;)
- gdzie ewentualnie mozna kupic takie cacko w wwie (chodzi
oczywiscie o jak najnizsza cene:)
- czy ktos z grupowiczow widzial cos takiego na grzybie i jak am
ksztaltuja sie ceny
interesuja mnie dyski o pojemnosciach do 6 gb
tia,
szajbus

... In God we trust and the rest we monitor and photograph ...
... Jakub Szwajka jszwaj_at_sgh.waw.pl ...