i740 klon - problem

Autor: Muzzy (muzzy_at_aurora.put.poznan.pl)
Data: Wed 16 Dec 1998 - 20:40:28 MET

Mam Cel.300A (abit bh6) z 32 MB ram oraz karte klona
na i740.Testowalem ja z gierka bodajze Glover,w ktorej mozna sobie
wybrac akcelerator w configu.Bez akceleracji-chodzi, wlacze i740
na planszach statycznych (lading itp.) widac wyrazna zmiane,
w gierce nie ma nic oprocz czerwieni i nielicznych postaci.
Slyszalem , ze i740 korzysta z pamieci ram kompa,czy to mozliwe ze dolozenie
32 MB sprawi ze wszystko bedzie dzialac? Czy tez klon jest takim shit'em ze
nic nie pomoze?