Re: Sprzet tani i dobry

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 16 Dec 1998 - 00:02:27 MET

On Mon, 14 Dec 1998, ChesterEM wrote:

> [...]
> Jak ktos nastawia sie na kupno taniego i dobrego
> sprzetu to znaczy, ze chce kupic 2 zestawy.
> 1 - tani.
> 2 - dobry.
> </Of topic>
>
> Przedstawione przez Ciebie konfiguracje nie maja nic wspólnego
> z "tanimi". Jest to sprzet na srednim badz wyzszym poziomie.
> Poza tym tak jak napisales, tu nie warto oszczedzac, tam nie warto
> i w sumie nadplaciles kilka baniek, chociaz w praktyce tak naprawde
> tego typu wydajnosc nie jest Ci niezbedna.
> Zastanawiales sie po co komus do apteki PIIC? albo TNT?

TE zestawy sa wbrew pozorom tanie. Dlaczego ? Otoz :
1. uruchamiasz na nich bez problemu caly dostepny obecnie soft i dziala on
z zadowalajaca predkoscia - odpada wiec koszt rozbudowy zestawow o
cokolwiek
2. Masz podzespoly renomowanych firm ktore maja stosunkowo duza
bezawaryjnosc - odpadaja koszty wozenia sprzetu do serwisu i straty
zwiazane z nieposiadaniem sprzetu przez okres reklamowania

> Odpowiadam:
> Przerost formy nad trescia.
> Jezeli moge doradzic cokolwiek przy zakupie zestawu, to przede wszystkim
> rozsadek. Podniecanie sie czestotliwoscia procesora do 1000000MHz to
> chwilowa radosc, za kwartal bedzie szybszy, za rok piec razy.
> Kupujcie na miare potrzeb a nie mody.

Zgadza sie. widziales zebym ja gdzies tam proponowal Pentium II np. 400
Mhz ?

> Na dzien dzisiejszy prawie wszyscy pytaja o 4MB "cos na AGP", co 10 klient
> chce "przyszlosciowo" 8MB. Zapytany jaki monitor do tego.... odpowiada
> najtanszy - 15" wystarczy....

Dlatego ze nie wiedza jak sie skonczy taki zakup. Polowa gierek bedzie
skakac a oczka beda ich piekly juz po pol godzinie pracy :)

> Nie dajmy sie zwariowac.
> Czego przed Swiateczna goraczka wszystkim zycze.

************************************ jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl
                                     Tomasz Jarnot, tel. 0602 175699

                          TELNET IN PEACE ...