Re: Overclocking celeron 300 to fantazja

Autor: Wojciech Głoćko (wille_at_dedal.man.szczecin.pl)
Data: Tue 15 Dec 1998 - 21:11:15 MET

Moze i jest to fantazja ale moj komputer o tym jeszcze nie wiem i chodzi jak
zloto na tym samym sprzecie (dokladnie to samo tylko wiecej pamieci). Rusza
4.5 x 100 (tak chodzi na codzien) i az do 4.5 x 113 choc przy tym ustawieniu
po 5 godzinach grania w FIFE 99 na voodoo2 gra zaczyna skakac. Trzeba
wylaczyc komputer, odczekac kilka minut az wystygnie i mozna grac dalej. Nie
instalowalem zadnych dodatkowych wiatrakow - tylko jak go sobie puszczam na
133 to zdejmuje obudowe.

Pozdrowienia
Wojciech Głoćko
wille_at_dedal.man.szczecin.pl

Maciej Matejko napisał(a) w wiadomości: <3674baf2.0_at_news.vogel.pl>...