VXpro i Diamond Sonic S90 PCI - problem

Autor: Jaroslaw Andrzejewski (jareka_at_dawid.com.pl)
Data: Tue 15 Dec 1998 - 12:19:33 MET

Ostatnio z jednym komputerem mam kłopot: po jakimś czasie odtwarzania
(zwykle kilkadziesiąt sekund) dźwięku pojawia się konflikt przerwania
z "PCI IRQ Holding Steering". Kombinowałem już na różne sposoby:
zmieniałem sposób przydzielania przerwań w BIOSie, wyłączałem "PCI IRQ
Holding Steering", zmieniałem przerwanie karty dźwiekowej - efekt
zawsze jest ten sam: "P.I.H.S" przyczepia się do przerwania karty i
dźwięk przestaje działać. Drivery pochodzą z płytki dołączonej do S90.
Ma ktoś jakiś pomysł? Może gdzieś są lepsze drivery. Próbowałem na
www.a3d.com, ale nie udało mi się :-(

--
Jarek Andrzejewski