SZUKAM PORAD NA TEMAT HDD

Autor: Wojciech Wendt (wwwojo_at_friko5.onet.pl)
Data: Mon 14 Dec 1998 - 17:54:20 MET

Kupilem dysk Quantum 5.1 EX i nieraz wiesza mi sie system. Przed
zawieszeniem systemu dysk jakby parkowal glowice. Przedtem mialem sigejta i
bylo to samo. Procesor K6-2 300 jest ustawiony 3x100 (100sdram) albo 4x83.
Podobno magistrala 83 jest niebezpieczna dla dysku, ale nie wiem na pewno.
Najlepiej jak by mi ktos podal jakies adresy stron na ktorych sa porady na
temat dyskow.

***Wojciech Wendt***
wwwojo_at_friko5.onet.pl

--