Re: Zoom Tel. V34I wew.&Callback Multinet.

Autor: sQNx (sqnx_at_bydgoszcz.multinet.pl)
Data: Tue 15 Dec 1998 - 14:13:00 MET

Bartosz Frankowski napisał(a) w wiadomości:
<8Axc2.159$82.21889_at_news.tpnet.pl>...
>Jakiego stringa dajecie, zeby ten modem dzialal? Ja metoda prob i
>bledow doszedlem do tego, ze pojawiaja sie krzaki, ale dalej klapa.
>Przy ustawieniach ze strony MN, na polaczenie ze skryptem, modem nawet
>nie odbiera polaczenia, a przy ustawieniach bez skryptu, odbiera, ale
>nie laczy.

Mam identyczny modem i bardzo kiepską linię telefoniczną,
jednak łącze się bez problemów.
W moim przypadku najlepiej działa najprostszy z możliwych initstringów
czyli:
&c0
Co do krzaczków to włączenie korekcji błędów powinno skutecznie zlikwidować
problem (we właściwościach modemu wejdź do zaawansowane i zaznacz korekcja
błędów oraz wymagane do połączenia)

sQNx