Re: !Pentium Pro vs Pentium II

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet7.pl)
Data: Wed 16 Dec 1998 - 11:53:28 MET

On Tue, 15 Dec 1998 19:31:11 -0500, "Xylodius" <xylodius_at_prodigy.net>
wrote:

>Nie zawsze, bo np. P2 350MHz ma cache razem z procem w jednym module.
>A co dziwne, P2 400MHz ma cache na zewnatrz.
>Powalilo ich w Intelu....

Nie slyszalem o czyms takim, jestes pewien, ze to Intela powalilo? :-)
Mam P2 350 i przez szczeline w obudowie moge zobaczyc scalaki cache.
Twoim zdaniem sa w "module" czy na "zewnatrz"?

Z tego co wiem, to jedyne zmiany jakie Intel wprowadza, to rozne
scalaki TAG RAM, od czego zalezy wielkosc obszaru cachowania i
zmiejszenie ilosci scalakow cache z 4 do 2 w nowszych wersjach.

Pozdrowienia

Andrzej Popowski

(usun cyfry z mojego adresu / remove digits from my address)